søndag 23. mars 2008

Ting 21: Web 2.0 awards


På siden ”Web 2.0 Awards” får vi en fin oversikt over alle kategoriene og hvilke sider som har fått 1., 2. og 3. plass. Jeg har sett på vinnersidene, men det er vanskelig for meg å avgjøre om det er de beste sidene som har vunnet. Noen av sidene som vi har brukt på kurset har vunnet priser – det gjelder sidene Rollyo, Facebook, Flickr, Del-iocio.us og You tube. Det er vel ikke noen stor overraskelse at disse sidene har vunnet! Litt skuffet over at ”Library thing” kom på tredjeplass. Jeg er veldig begeistrert for den siden! Jeg kan tenke meg å se nærmere på ”Google dokumenter” under ” Collaborative Writing and Word Processing”. Under ”Mapping” har jeg lyst til å se mer på ”Google maps” .Under video ønsker jeg å se mer på ”Dalily motion”. På "Daily motion" søkte jeg på ”library”, og jeg fant denne siden:
http://www.dailymotion.com/relevance/search/library/video/x2gcmv_the-library-mr-bean_fun

Ingen kommentarer: